Kjo është një hakmarrje e madhe për të madhin Nikolla Tesla.Ai ishte një nga shpikësit më të mëdhenj të të gjitha kohërave. Nikolla Tesla, një shkencëtar emigrant në Shtetet e Bashkuara në 1884, regjistroi aq patenta sa rivali i tij Thomas Alva Edison. Por ai nuk arriti të përfitonte nga idetë e tij: sa herë që privohej nga të ardhurat e merituara. Pikërisht për këtë arsye, figura e tij tërheq kaq shumë simpati dhe konsideratë sot.
Nikolla Tesla nderi i kombit Shqipetar. Nisur nga emri i tij, Nikolla Tesla nuk është serb. Familja e tij ishte nga Sanxhaku, i banuar nga shqiptarë edhe sot. Babai i tij nuk njihte shkrim e këndim dhe në një ditë u bë prift i krishterë ortodoks i quajtur Milutin. Emri i të ëmës së tij ishte Gjuka, qartësisht një emër shqiptar. I marrë nga; Nikola Tesla, a legacy of the Albanian nation.
Tesla është prodhuesi i makinave që vlen më shumë në botë. Gjigandi i automjeteve elektrike feston vitin e tij të dhjetë të renditjes në Wall Street (29 qershor 2010) me një parakalim historik në Toyota. Momente ankthi, megjithatë, në FCA për bashkimin e ardhshëm me Peugeot, u ngadalësua nga inspektimet e samiteve evropiane. Kaos i plotë në vend të kësaj për Nissan, i cili pas dy vjetësh aleance me Renault, mbyllet me 5 miliardë humbje. Kursimtarët që duan të shfrytëzojnë mundësi nga titujt e makinave do të bëjnë mirë t’i ndjekin nga afër këto tre situata.
Fitorja e Elon Musk në Wall Street
Gjatë dekadës së kaluar, Elon Musk, miliarderi vizionar që ka injoruar ose shkelur shumë nga rregullat e pashkruara të industrisë së automobilave. Por në janar ajo kapërceu Volkswagen, duke u bërë prodhuesi i dytë më i madh në botë nga kapitalizimi i tregut. Tani me 207.2 miliardë dollarët e saj ia vlen pothuajse dy herë gjigandi gjerman dhe më shumë se Toyota, duke u bërë prodhuesi i promos në të gjithë botën. Vrapimi i Tesla në Wall Street befasoi shumë analistë, të cilët panë që vlera e saj rritet, pavarësisht se prodhonte vetëm 500,000 makina në vit dhe pak fitim. Gjigandi i automjeteve elektrike goditi një vlerësim të pandemisë 750 $ në maj. Pas një fillimi të pasigurt, Tesla ka filluar të grumbullojë fitimet dhe tashmë ka mbyllur tre të katërtat në të zeza, ndërsa shitjet e automjeteve botërore janë ulur 15%.
Ankthi në FCA në tryezë me Peugeot
Le të kalojmë tani te FCA, e cila përmes FCA Italia ka kërkuar një kredi prej 6.3 miliardë nga Intesa Sanpaolo dhe të garantuar nga Shteti Italian. Nuk ka dyshim se grupi i drejtuar nga familjet Agnelli-Elkann duhet të paraqitet në bashkimin me Peugeot me një situatë më të mirë financiare sesa ka sot. Përndryshe, aksionarët e kompanisë mbajtëse Exor nuk do të jenë në gjendje të presin shumë për të vlerësuar aksionet e tyre në kohën e bashkimit.
Tesla feston, Peugeot përgatit armë, Renault në krizë me Nissan
Menaxhimi i lartë i Peugeot dhe aksionari i tij qeveria franceze nuk shqetësohen për këtë negociatë, e cila do të jetë me çmime më të ulëta se ato që priten dy ose tre vjet më parë. Kur gazetat gjermane tashmë kishin filluar të flisnin seriozisht për largimin e qengjave nga makina. Ata nuk shqetësohen as nga rrethi djallëzor i tabelave të bashkimit që do të hapen pasi të vendoset bashkimi. Sepse, përkundër fjalëve të shumta për planet industriale dhe për ruajtjen e niveleve të punësimit, dyfishimet (përsa i përket bimëve, rrjeteve të shitjeve, etj.) Midis dy grupeve Peugeot dhe FCA janë atje. Dhe janë shumë. Kur Macron gjithashtu do të duhet të merret me situatën e bimëve franceze Renault, ndeshja për fatin e ish-uzinave Fiat në Itali nuk do të jetë një përparësi. Ulërimat e sindikatave tona dhe protestat e ministrave tanë do të jenë të kota. Sepse duart pa ish-FCA Itali do të jenë një kusht që do të vendoset nga qeveria franceze gjatë negociatave shumë më të rëndësishme për ne italianët. Për shembull, nëse duhet të prekni ose jo pensionet përsëri për të zvogëluar borxhin kombëtar.
Kaosi në Yokohama
Disa ditë më parë në Yokohama, CEO i Nissan, Makoto Uchida u shtrua nga një kor protestash të aksionarëve të zhgënjyer nga bilanci i parë i humbjeve për 11 vjet tani (për 5,5 miliardë euro). Së bashku me faljen, ai ngulmoi që të tre kompanitë që përbëjnë grupin Nissan-Renault-Mitsubishi Motors do të ruajnë një nivel adekuat të pavarësisë për të siguruar përparësi ndaj rezultateve individuale. Analistët besojnë se prodhuesi i tretë më i madh në botë po i shërben viteve të investimeve të tepërta për të siguruar zgjerimin e grupit, të vendosur nga ish presidenti Carlos Ghosn.
Faza e tanishme e tkurrjes së tregut po dëmton qëndrueshmërinë e kompanisë. E cila në epokën pas-Covid nuk duket se udhëhiqet nga drejtuesit me ide të qarta. Pasiguritë për të ardhmen e aleancës frankonipponic duket se janë të shumta. Për vitin fiskal që sapo ka mbaruar, Nissan ka llogaritur një shpenzim prej 600 miliardë jen, ekuivalent prej 4.9 miliardë eurosh, për operacionet e ristrukturimit që përfshijnë mbylljen e bimëve në Barcelona dhe Indonezi. Stoku i Nissan në vitin 2008 ishte me vlerë 1.000 jen: Prillin e kaluar ajo ra gjithashtu në 310 jen.
Nikolla Tesla nderi i kombit Shqipetar. Nisur nga emri i tij, Nikolla Tesla nuk është serb. Familja e tij ishte nga Sanxhaku, i banuar nga shqiptarë edhe sot. Babai i tij nuk njihte shkrim e këndim dhe në një ditë u bë prift i krishterë ortodoks i quajtur Milutin. Emri i të ëmës së tij ishte Gjuka, qartësisht një emër shqiptar. I marrë nga;